Powered By Blogger

Friday 27 April 2012

Tayar baru



Da dekat 3 minggu motor aku terbengkalai kat umah
gara2 taya moto ni lah ngade2 ...  Da 3x aku tukar tiub, 2 , 3 ari 
pastuh boco balik. haa last2 kaw dok umah tu diam2.. aku g keje
bwak JDA jerk.. erkkk  N then hari ni adalah hari pembalasan
revenge (ade kene mngene ngan avengers x ?? )  
nak tengok avengersss laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pergi kedai moto usha harga
taya yg guna tiub total depan belakang RM117
taya yg xgune tiub (taya mati) taya yg mcam kete tuh
kalaw boco juz tampal jer baru RM135. juz tamba RM20 jer
so aku pon amek jelaa taya tuh....

Fez time gune taya tuh..
aku xtaw laa nape tibe2 jer aku trase mcam
naik moto MASKED RIDER  lakkkk


Hahaha tinggi bebenau tayanyer sampai bawak
rase cmru skali... hahahahaahahahahahahaha
n then taya ni yg bagusnyer die membantu kite bile nak amek
corner lap.. tolak sikit jer, tp die punye lap da mcam 
VALENTINO ROSSI


Hahahahahahaa
yg paling penting pasni bole la jimat sikit sebab
klaw gune tiub 
bile bocor kene RM12 - RM15 untuk tuka tiub baru
tapi yg ni juz tampal cam taya kete jerk beru
RM3-RM5
boleh a berjimattt weeeeeee

*weekend yg boring ..
Nak tengok Avengersssss
ermmm : (

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...