Powered By Blogger

Tuesday 3 April 2012

Coffee Bean



Hari ni boss aku secara rasminya dah tukar di tingkat 9
( Finance SSO )
Tapi dia cam lari2 sikit.. kejap g sane kejap die trun dok offis memandangkan
En Saad ( our new boss ) masih lagi bercuti selama seminggu
Tengah dok2 tibe2 die kate.. Ok jom.. Coffee Bean...
Haaa bile boss ??
Sekarang laaaa
Jommmm
hehehe


Ni la Boss sy Pn Zanariah Mansor ( Pn Xana )
Kami pon pergi menaiki kereta Toyota Camry sy (pdehal kete boss)
Aku, My ladies boss Pn xana, K Zai n Obaid
Smpai di Coffee bean J Jusco obaid (prktikal student yg slalu g sini)
mlayan kami mcam kedai dier.. haha  Siap die yg  amek oder.. haha


Ni la Obaid (Pak Arab TM praktikal tmpat aku)
Kami pon Order
Aku : Ice Blended White Chocolate  RM 13.00
Obaid : Single (ape tah name kopi tu)  RM 10.00
K Zai : White Chocolate Hot RM 10.00
Pn Xana :  Cappuccino Hot Bla bla bla  RM 10.00
Total : RM 43.00
( Ok aku paling Demand kan )




Ni Cappucino boss
Boss order pastu g JJ jap
smpai2 die mnum skit pastu die cakap
ala da xpnas.. xsedap
Obaid ambik..bawak g kaunter.. Mintak tukar..
hahahahaahah
Look.. Customer is always right..
hehehe

Lepas tu begambar sekejap.. ahaha


Peace yoo


Ni K Zai
The Tiaranitas
hehe



Lepas tu kita Order Makan
Roti Sandwich Tuna Arab : RM 18.00
Roti Turkey : RM 18.00
Total : RM 36.00
Grand Total : RM 79.00
( Semuanya Obaid belanja )


Sebagai tanda terima kasih
Aku edit gamba die
keh keh keh


Walaupun xdapat elaun.. Tapi aku rase bersyukur sngat sebab selama aku kat sini
aku bnyak belajar, cukup makan ( hari2 makan ) asal meeting je makan,asal meeting je 
makan.. asal makan je meeting la tuh.. Kat sini pon xde kess buli... semua staff baik2..
X kdekut.. Enjoy.. Dapat boss yg spoting.. Hari2 laya FB ( siap chating ngan boss lg haha )
Enjoy ...  Rase sedih plak bile nak blah t.. hehehehe
TM - I Support U

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...