Powered By Blogger

Tuesday 17 April 2012

Gunners x mengguners


Auhhh
Aku set kan jam handset aku pukul 3.00 pg
untuk aku bangkit melihat pasukan kesayangan aku
bermain menentang wigan di halaman sendri.
Tepat jam 3.30 aku terjaga dan terus ku buka lappy untuk melihat
baki persembahan permainan. Namun hati kecilku tersentak apabila 
melihat Arsenal ketinggalan 2-1. Tambah memeritkan apabila aku melihat
beliau yg memakai jersi no 16 sedang berlari2 anak mengejar bola..
Ohh wenger.. Knape Ramsey.. mesti suey. Dan ternyata tepat jangkaan aku.
Arsenal dikejutkan wigan 2-1. yg xleh blah wigan gol pade minit ke 7 dan 8.
Hanya selang seminit.. Apakah ?????
Minggu depan bertemu Chelsea yg membenam Spurs 5-1
Harap Arsenal bangkit kembali
Coyg

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...