Powered By Blogger

Friday 13 April 2012

Fed-up nyer la dok sini



Hidup terpakse menahan batuk
Siksanyer.. da lah sakit tekak asyik nak batuk jerk
tp xleh nak batuk.. Dia kate aku batuk
sebab kena BOMOH...


Handphone xdibenarkan di dalam rumah
nanti die kate kaw ni da kene BOMOH asyik main tekan2 jer
die pnggil handphone ( tekan2 )
setiap kali balik umah kene silent
smpai abrar call pon aku terpakse ignore
teruknyerrrrrrrrrr
budak kecik skang pon da pkai i-phone lerrr


Makanan luar xleh dibawak masuk
nanti die kate dlam mknan tu da kene BOMOH
baik mknan yg aku beli, org bagi or ape jerk
Pak ya bg dodol pn, aku bg die.. die kate dibomohkannyer nanti
erkkkkkkkkk
 
 

Tengok movie ( kat pc jerk )
kene gune volume 0%
pkai ear phone pon xbole
nanti die kate aku dok ckap sorang2 n tu tandenyer
aku da kene BOMOH !!!


Makan adalah wajib
X makan nanti die kate 
kaw ni da kene BOMOH smpai makan pon da xnak
orang lain makan bile nak
tp aku makan bila disuruh
erkkkk


Tidur atas lantai xleh
( aku xsuke tdur atas kati, xslese )
nanti die kate kaw ni da kene BOMOH ni
sebab katil ade tp nak tido atas lantai.
dosa ke tidur atas lantai ?? hina ke ??
kat lantai tu la aku dok sujud hari2 mengadap tuhan.
tapi BOMOH lagi power dr tuhan agaknyer.


Tido lambat pon xboleh
nanti die kate kaw ni da kene BOMOH smpai
xleh nak tido asyik ingat kan pempuan jerk.
Erkkkkkkkkkk
Biase le org mude mane ade tido kol 9..


Main komputer pon xboleh
nanti die kae kaw ni da kene BOMOH asyik 
nk tengok pmpuan jerk padehal aku dok main fb,
main game, edit gamba, edit video, tengok movie


Haish banyak lagi la klaw nak tulis kat cni
tp ni antara yg popular lah.. hahaha
so xabis2 ngan bomoh naik jemu aku 
bile la aku boleh akhirkan kehidupan at dlam umah ni
i want a new life
argghhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...