Powered By Blogger

Tuesday 10 April 2012

Arsenal tours Malaysia



Ok nampaknya perkara yg amat digembar gemburkan ni
macam dah kompem selepas 2 org direktor Arsenal datang
ke sidang media bersama FAM dan Dato Rajagopal



Die ni la yg dtg
sape ?? Aku pon xknal.. haha



Sidang media
Tapi nape xde kuar kat berita ??
Ke aku yg dah lame xtengok berita haha


Disahihkan lagi oleh laman web official Arsenal
" Arsenal to visit Malaysia on summer tour "


Tahun lepas pon die ade dtg gak
Arsenal 4 - 0 Malaysia
Time tu xdpat g tengok sebab aku at Kuantan
study g.. Tengok live stream jerk.. haha


Tahun ni aku xkira
Aku nak g jugak
Arghhhhhh
Tapi bulan Ramadhan
24 julai bersamaan 4 Ramadhan
Aku nak tengok gakk.....
erkkk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...