Powered By Blogger

Sunday 17 June 2012

Taman Bunga Cameron Highland



Fez perhentian adalah di Taman Bunga Cameron Highland
Ape yg ade kat sini ?? Tentulah bunga hahha
Tiket masuk
Dewase RM 4
Kanak2 RM 2
So kami pun beratur la untuk membeli tiket yg disponsor k ita haha
Tapi kat sini hanya boleh tengok n amek gambar jer yer
Nak beli kat luar kat kedai2 bunge tu boleh beli hehe


Seriously bile da masuk kat tman ni bnda yg fez aku cr adelah
TANDAS
Dan on the way ke tndas tu aku tenampak patung ni
Hahahah cumel kan 

 Abg Ipin

Antara bunga2 yg ade kat sini



























Seriously
Aku xtaw pon name2 bunge kat sini
aku juz snap jer untuk tontonan umum
Hahahahahaha
1 gamba bunge amek mase 2,3 mnit woo untuk mendapatkan 
gambar yg terbaik.. Maklum ler camera murah ..
Sy nak Nikon !!! Huhh


Bukan sekadar bunga
Burung Merak pon ade skali dipamerkan kat sini


Harum x bunga ini ???
Kihh kih kihh


Kisah Mak cik ni dan bunga
Time aku tengah amek gamba die dtg
dengan muke teruja die ckap ngan aku
Wah besarnya bungaa nii
die pegang pegang pegang tibe2
alamak... Tercabutt.. cmne ni dik ???
Dengan muke takut
aku pon jawab ngan slamber
Ala masuk jer dlam beg mak cik tu lantas aku blah dengan kadar segere
Hahahahaha



Wah wah berbahagia sungguh swan nih


Wah, Romantisnya


K ita n rakan seguru


Ayu ler tuhh


Uncle ni minum kopi smbil min sms dengan muke yg tekun


Super Mario with wife




Snap pic Mak Long


Serius aku xkenal sape nih haha
tengok die posing aku main amek jer
ahahaha


Nice view from Taman bunga


Aina, adik die n Umi Umairah
My sweet girl >..<
Budak2 ni klaw aku pandang die
die senyum haha
Aku panggil jer mesti datang haha
xmcam ank org lain
aku pndang jer terus
Warghhhhhhhh 
haha

Antara bunga yg dijual kat kedai bunga



 Yg ni tara jual ya adikk

Selepas 2 jam kat sini next menjelajah jer Kilang membuat Teh pulak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...