Powered By Blogger

Wednesday 13 June 2012

Sick !!



Semenjak dok umah je ni xde ape nak buat
sakit pinggang aku makin mejadi2, tiap2 malam memang
susah nak tido. Sakit yg teramat. Kalau la ade kerusi urut tu
fuh memang sedap la kan. Hahahahahaha
badan sakit, tapi bile g klinik dokor kate xde pape pon
siap die gelakkan aku. Mude2 da sakit pinggang yer.. 

Sakit pinggang aku bermula lepas besara dari keje Honda
Jalan mesin champer ari2, memang tarik pinggang la kan, Dengan tiap kali
nak susun pallet, memang mimpi ngeri la keje kat Honda dulu
ade rase nak g berurut,nanti la.. ermmm

Then masalah kerap buang air
dulu 2,3 jam sekali kire ok lagi,baru2 ni
setengah jam je da nak buang balik, setengah jam dduk je nak buang balik
serius aku tersekse.. hahahaa
Ape jenis penyakit la ni.. erkkkkk

Masalah mate. Rase mcam da xde pape
bile drive malam pon da xsilau. tngahari pon time
panas2 xde pedih lagi da.. Syukur
Aku harap aku xde la pnykit yg kronik.risaw

Darah tinggi ??
masih diperingkat awal
sila jage pemakanan anda yer >..<
Im sick
Auh

Credit : Aziz
Location : ECM Kuantan,Pahang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...