Powered By Blogger

Sunday 17 June 2012

Perjalanan bermula



Pukul 10.15 mintak bantuan Salleh antar kat bustop Anjung Batu
bas amek dtang kat sane. Elok er baru turun kete bas dah stand by menunggu
kat dalam kelihatan Kak Ti sedang menunggu.

Seterusnyer terus ke bemban untuk mengambil 7 pelajar bersama keluarga
memasing. Kire2 dalam 40 orang jugak la yang berada dalam bas untuk
trip kali ni. Huhuhuhu


Perhentian pertama dekat Seremban. Aku xtido pon sebb layan lagu 
hndustan n cter cnta kura2 ngan hantu dalam botol kicap r tp kdang2
terlelap gak smpai2 jer dah kat seremban.. hahahaha

Dekat seremban juz buang air n cayak jer 
Lepas tuh terus naik bas balik n aku pon trus tertido balik haha
Sampai2 dah kat Esso mane tah. Driver bas pon buat pengumuman
" ok sape2 terase nk kncing g kncing lpas ni xde berenti lg ye..
Kite akan trus ke Tapah dan dijangka tiba pukul 3.40"

Memang terase nak kncing tapi disebabkan xd yg trun
aku pon sogan nak trun wakaka
so aku pon teruskan tdo aku n sesampai jer kat Tapah
menggeliat aku cr toilet.

Tapah mmg satu perhentian yg besar sebab tu last perhentian klaw korang nk
ke mane tah aku pon da xingat information tuh haha
Lepas g toilet aku trus lepak cafe n time tu tenga rehat
England vs Sweeden Euro 2012

Aku pon beli milo Ais n kopok yg gamba kat atas tu 
Milo Ais RM2.50
Kopok RM5.00
Serius mahal huh

Lepas tu K ia tipon
jis kat mane ??
tengok bola
Ok kaw stay stu jap g ktorang dtg
Lpas tu ape lg cayak lagi la
teh tarik ngan roti bakar
lembut dan sedap
tapi xabis sebab bnyak sngat haha





Selepas tuh pade pkul 8 lebih kot ktorang dah smpai di bawah
cameron hgland. Aku rase aku penah berhenti kat sini tapi aku xingat
aku rase time g genting ngan Honda kot dulu.






Ok kat sini dah bermula la jalan yg berbelit2 dan berbukit2
klaw sape2 nak kesini pastikan kerete anda siap servis
dan tukar pad brek yer. Itu sngat2 pnting ini kerana jika kerete anda 
xdiservis dengan baik, jika berlaku sebarang kerosakan, anda akan memerlukan
trak penunda dan casnyer amatlah mahal cekik darah. Beware !!


Mat Salleh ni relax jerk kayuh basikan naik Cameron
Ekaw boleh ??? Hahahah




Ni dekat pekan Tanah rata
Bila dah smpai sini maknenyer and hanya memerlukan beberape kilometer
jer lagi nak smpai 
And Finaly


Kami dah tiba !!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...