Powered By Blogger

Thursday 21 June 2012

Ledakan Facebook


Buku ni dihadiahkan oleh Kak Tib
baru abis bace minggu lepas buku ni.
Bagi aku buku ni agak boring sikit
Banyak kate2 die mcam melepaskan batuk ditangge
isinya aku pon xtahu ape isi pentingnyer
aku cube cari isi2 berguna untuk diupdate dlam FB
namun kata2 yg simple ringkas mantap dan padat xde dlam buku ni
sebaliknye hanya meleweh dan berdakwah dengan bnyaknye tulisan2 yg
pening bile aku bace lame2.

Kesimpulannya
Buku ni xberbaloi dengan harganya RM18 ringgit
aku rase lebih bermanfaat aku bukak FB n bukak page2 islam
bace n hayati lebih better than this book
bagi aku laa..

ape2 pon TQ kak tib
dan aku pon xnak la bace sorang2
sape2 yg nak pinjam buku ni dialu2 kan untuk berkongsi manfaatnya
>..<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...