Powered By Blogger

Thursday 21 June 2012

Pemilik cintaku



Buku ni aku beli sendri 
direkomenkan oleh member aku
dan buku ni jugaklah yg aku bagi time bezday Ara

baru habis bace semalam
mule2 bace aku rase cam best
bile die da start cter sal kehidupan die
aku da mule bosan

Die dengan poyonya mnceritakan tentang diri dia yg agak islamic
selalu merendah diri bahawa die xcntik
tapi slalu menceritakan kemana saje die pergi ade laki yg cuba memikat die
namun die xpernah nak layan
dri sekolah smpai ke universiti
ade jer laki yg minat kat die .Kononnyer lah
ramai pinangan yg dtg tapi die tolak mentah2
sering dpat surat, sms siap ade laki yg buat game
"sape dpt aku die mng"
alahai.. lawa sngat ke awk nih
yg paling xleh blah, yg dtg minat kat die tu xputus2
lepas sorang, sorang lagi dtg, pastu dtg lagi sorang
ade plak kisah J dan D rebutan due hati
sehinggakan terpaksa jumpa pensyarah kaunseling sebab rmai yg
meminatinya.. Auh sungguh aku mnyampah plak ngan tulisan nih.
 Ade plak satu kisah kakak senior die yg cube untuk satukan die 
dan seorang pemimpin kolej die.. huh
dalam mase yg same dekat kg seorg usahawan emas yg kaye rye 
dtg merisik.. Amboi hot betul die nih

Dan akhirnya dipendekkan cerita
die pon berkahwin ngan seorang doktor yg alim dan baik
namun kat sini aku ase mnyampah tu xabis lgi
die dilihat berlebih-lebihan dlam memuji suaminya 
ibarat suaminya saja yg terbaik.
Alahai kan dah nabi dah kate
jngan terlebih dalam pujianmu
dan lebihkan senyumanmuh dan keikhlasanmuh
pujian yg melambong2 pada suaminya ibarat kain putih yg tiada
kotorannya auh aku meluat dengan pujiannya.

Buat sesiapa yg suke dipuji bolehlah bace buku ni
bagi aku sngat mmbosankan 
ibarat kaw sorang je yg baik
wahahahah
tapi ade jugak manfaat dlam buku ni yg boleh kita amek
cume bab2 pujian yg melambong2 smpai bebakol2 tu jela yg aku meluat
alahai laki kaw je yg baik bagai. haha
 Dan dialog2 laki isteri yg sangat normal dan kaku kejang
menambahkan lagi 
Alahaiiii
mcam drama petang2 jerk bak kate Mujib FC

ape2 pun dengan harge RM12
boleh lah buku ni dibace oleh org yg nak berumah tangga
yg single pon boleh gok bace
xde maslah
tp jngan boring la yer
huhu

 

2 comments:

  1. heyy!!! pae lak nme org naek ? hahaha "drama petang2x '' x ble bla

    ReplyDelete
  2. haha cube la bace.. anda akan trase bagai berada di daalam drama petang2.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...