Powered By Blogger

Wednesday 6 June 2012

Germany



Haritu mase ke JB untuk pertunangan Norsiah
Aku mcam biase la cr port umah pak lang
sekali ku ternampak baju ni tergantung kat depan mate aku
Terus aku snap menggunakan kamera Phone Samsung Hijau ni

Baju ni membuatkan aku teringat kat someone
Kitorang bertige pergi ke Kg Jawe
untuk cr jrsey jerman
sebab time tu dalam 2002 kot
Demam bola sepak

Time tu jugaklah Michael Ballack sngat menyinar
time die menjadi hero bg negara Jerman
So kami bertige terus menjadi peminat setia Jerman

Bile da beli baju ni
kitorang pon memulakan operasi mengecat baju ni
Cat menggunakn kaler air yg murah tu jer 
(cat no n name kat blakang)
Serius time tu sume berebut nak No 13
( No Michael Ballack )
Last2 si paseli yg menang
( die mmg org yg xnak klah punye org haha )

Aku pon xingat no aku sme ade 3 or 5
mane je kitorang pergi
Kitorang akan pkai baju ni
ahahaahah
mmg lawak
Tapi ni antare salah satu kenangan terindah
antare aku die dan mereke
Hahahaha

So sempena Euro 2012 di Poland n Ukraine
Aku harap Jerman akan jadi juara
Go Germany Go

I Love my Brother

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...