Powered By Blogger

Monday 11 June 2012

Proud with Yourself !



Artu dapat call dari Sudong Sdn Bhd
Suh dtg untuk interview
huh serius aku cam tepaku sikit sebab 100% must be in BI
da la BI aku beterabur, aku dengan xde prepared pape dengan company die
pon aku xtaw kat mane, dengan selamber bdak jer aku pergi pagi tu
n then firasat aku berul.. Mmg tu la bangunan nyer. huh

Big company
tapi aku xmngharap pon
maklum le bile aku dtg jer da rmai yg mnunggu untk di inteview
tu arni, xkire yg lepas2 lg, esok luse lg, pastu yg dtg plak sume smart2 siap tai suar ketat 
ngan sijil tebal buku telepon TM  huh serius
aku xde kmpiden langsung.. Bgtaw la hok die.. 
dengan gagahnyer die berkate

Proud with yourself

Xlame lepas tu aku pon dipanggil untuk inteview
Ade 3 org n nasib baik la aku dpat yg cumel asyik senyum tu 
je, xde la garang cm 2 ekor lg tu.. hahaha

Fez ujian bertulis. aku xtaw la aku tulis btol or x
pastu ade la sesi soal jawab sikit
n lpas bual2 aku dpat rasekan untuk dpat job ni mmg aku xlyak 
lngsung. sebab sume cutomer die made in Singapore
so u need to have good comunication skill in BI
aku da la BI tunggang langgang, tapi klaw rezki aku
kt sane pon mesti di bahagaian yg lain sebb die kte die mngkin preferkan
aku kt tmpat lain (admin) so xde la beharap sngat pon
keje kat situ, tp klaw dpat kje stu mmg gagah la.. haha

Untuk frehsie jer basic da 1000
keje 5 hari seminggu.. Even bkan sbtu ahad (sme cam parkson )
tp ok larh... Sbtu ahad pon nk g bnda jaln jem.. haha
better hari biase hahahaha
Juz waiting dam mase smggu
klaw die xde call mknenyer aku gagal la dlam inteview tu
kaw die kol lak nnt akan ade second inteview
huhuhuhu
 Lets Hope !!

Credit : Kak Ita
Location : Pengkalan Balak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...