Powered By Blogger

Thursday 14 June 2012

Cinta Vlog



Dipagi hari layan cerita CINTA VLOG
Vlog ni mcam blogger gak cume beze blogger ni kite menaip tapi
Vlog ni video,, kite ckap ape kte nak n then update. so kite boleh tengok bape
rmai yg view, komen n what else laa

Pengajran
Mmg btol pon ape dlam cter ni kate, kebnyakkan org update sebab nak 
poplariti, nk rmai view rmai komen nk ade pminat sndri. Bagi aku plak
( mmg ak xde vlog tp same as my blog )
aku buat juz untuk happening sndri jer sebab ni la dunia aku.
aku xdpat nk bekecimpung ngan dunia luar so aku bekecmpung la ngan dunia ku
sendri dunia siber like that..hahah sebab bile da lame2 bace balik post2 sblum ni
mmbuatkan aku teringat n ketawe balik.. so happy.. see.. im happy now  >..<

Ade lg pngajaran dam cter ni cntoh cam scene si sarah tuh
main knal kat vlog n jmpe.. nasib baik xkene rogol.
so ade jugak yg sanggup merakam n cr kesalahan org lain
ntuk mnjatuhkan org lain n tu mengingatkan kite gambar ata video
mmpunyai 1000 makna n jngan mudah percaya dengan sesuatu yg kite tngok
n lihat tanpa sebarang bukti yg kukuh, Contoh scene alif  aziz gaduh ngan kwan die
sme kate die jahat padehal die tlg si sarah tu dr kene rogol.. see
pengajaran kan.

SO far cite ni mmg mnarik
lagu theme die pon sedap nyanyian sape lg hero cter ni la Alif aziz my son
n yg aku suke ayat si Zahiril Adzim waktu die nk g tengok wyang ngan madihah
pastu terserempak ngan alif aziz,, nak cover punye pasal madihah cka[ tu pkwe die
n dengan gagah die zahiril cakap 

" Betol, kami pasangan kekasih hati jantung x lari "

wakakakka 
klaka gle ngan ayat die, riak wajah dier.. hahaha
n pling best watak die serius cool
kan bez klaw aku boeh cool mcam ade.

" xjadi tengok wayang ? madihah nak balik ? ok jom >..< "
 wah klaw aku, ape ??? xjadi ?? @#$%^&*()_
ahahahahahahha

Rating 5 star daripade 5
>..<
download sendri kat syok.org yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...