Powered By Blogger

Tuesday 13 March 2012

Selamat Pengantin Baru Kak Zura



10.3.12
Mula2 aku pening nk g JB or lepak with someone.
Last2 aku pilih sepupu aku so pergi la ke JB
smpi aku terlupe 1 hal ni.. haish
ape2 pon Selamat Pengantin Baru yerk


Tema dorang ungu putih.. haish baru nak pilih tema ni.
sebok jerk.. hahahaha


Karoke wajib kalaw kat JB
In my wedding
SORRY
aku nak Islamic Wedding huhu


Sementara xde keje kite enjoy dulu
hahahahaahaha

Abis pelamin bdak2 main
mlm ptame tu aku tdo at plamin jer.. erkk


Ok bapak aku da gatal nak naik plamin hahaha
waiting aaa.. i will give u the best women in da world


Kek pon purple
 


Gerbang utama
 


Haha bunga ni wajib jadi rebutan budak2


Belah malam tu pulak Ain Tunang


Ni hantaran belah laki kot
bagi tora ngan deng dang je xleh ker???


Ni saat yg aku tunggu2...
Ok jis kol 2 aku gerak kol 2.30 aku smpi
Skali kol 4 die smpai.. cehhhh
 


Paling best sume sdare aku gelakkan aku
ape da kwan kaw tu jis. da mcam unggas da..
Eh biau le..kwan aku. kamu tu jage anak kamu..
haish


Ok bile la time aku ni
teringin nak kawen mude
lari dari kehidupan sekarang
n build new life with her
erkk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...