Powered By Blogger

Saturday 3 March 2012

Bile Die Membebel... Aku berposing... Keh keh keh


Hari ni kuar ngan dier... Harap sngat PT masuk nk shoping skit..
Tp hampeh... Sakit ati tol tunggu PT ni.. haish
Tengok Ghost Rider


Mengharapkan citer ni best tp hampeh.. Tertido beb dalam wayang..
Mule2 setan.. Ending jd Malaikat.. Annoying..


Tp mamat ni memeyy semart laa....
Aku suke tol costum dier.. tp jalan citer kureng la der..


KFC JJ Mlake seirus besau
tp xde krusher.. tutup la wei....
g tesco jap beli krusher ni n lain2... heheheeh

Balik umah kne bebel...
lemah tol aku nak balik..
erkkkk

2 comments:

  1. aku pun mengharapkan duit PT masuk.. cepatlaaahhh !! aku dh tak sabar nak shopping ni.. hihihihi ;D

    ReplyDelete
  2. serius lame giler..
    aku da kehabisan wang dah nih
    hahahaahah bile lapt ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...