Powered By Blogger

Monday 19 March 2012

Filem Malaysia genre "Islamic"



Ni kawan aku. Aku tertarik dengan statement dier..
Kadang2 aku terfikir ape motif citer romantik islamik ???
mengajak manusia berubah ??? keuntungan mnggnakan name ISLAMIK ???
Abrar kate "Bersangka baik adalah yg terbaik"
So kite amek la yg baik saje yerk..


Perlu ker bg fakta mengarot mcam ni ??
" Dlam 7 petala lngit dn bumi ade 7 petala cnta "
Nonsene. suke2 jerk.. Org rmai pon " waaaaaa"
xterase pape ker ????

 
Watak berpurdah dah cntik dah..
Tp dipegang dan dipeluk oleh si berkopiah..
Haish
Anggaplah tu suami dia huhu
Bak kate UAI pon
" Anggaplah die tengah darurah dikejar rimau:
hehehee

Antara komen2 yg aku tertarik at you tube










Suke tol aku jawab soalan die ni..
Nape David Teo buat citer Islamic  xbuat cite sal agama dier?
Cube korang tengok mane2 pnggung wayang purata penonton melayu ngan cina..
Aku rase xsalah purata ni..
Melayu : 80 %
Cina : 10 %
India : 5 %
Lain2 : 5 %
So.. paham x nape David Teo buat citer2 berunsurkan cmni ???




So citer2 cmni ade baik ade buroknyer..
Kite ambil jer la yg baik yg buruk jngan diikutkan sngat k..
Tp aku skong sngat org yg bg komen nk but filem cmni  rujuk la pade yg arif dulu
jngan main buat jerk.. pape pon pleasee jngan ajak aku tengok cite ni..
Aku xnak.. huhu soriiii.. hehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...