Powered By Blogger

Saturday 28 January 2012

Voucer Buku



Semalam dapat voucer yg diposkan oleh misess Alisah RM200..
Dengan perasaan exitednyer arini g tebus voucer ..
RM100 arini untuk 5 buah buku at Popular Tesco Melaka.. nice..


Ok fez aku amek buku ni sebab ianya ditulis oleh kawan aku E-tiar..
well support member 100%.. 
Buku ni berkisarkan cara2 untuk membuat blog yang lebih efficient... ermm
HARGA : RM12.00





 Harituh after lunch, budak2 ofis ajak g mydin..ofis dekat je ngan mydin...
dorang pon dpat gak voucer ni so dorang pon borong laa beli buku..
time atu aku xdpat lg voucer nih, aku pon pusing2 la round
kdai tu, tbe2 aku tnampak buku ni n xtaw nape aku tetarik sngat buku ni..
die gunekan simple english, siap begamba, so aku harap bende ni bole buat 
aku belajar untuk mnggunakan english dengan lebih efficient..
ALISAH ni la bukunyer... cube laa...
bekisahkan tentang diari seorang budak kecik yg very funny.. haha
HARGA : RM29.95



Ok disebabkan aku ni bengap sikit BI, so aku pon beli buku ni untuk
learning BI n im hope i will be better in english after that... 
 HARGA: RM29.90
-DISCOUNT RM6.00
TOTAL : RM24 + RM24 = 48
(kedua2 buku harga sama)


Lastly.. sebenanyer xde niat pon nak beli. juz belek2 jerk.. sebab 4 buku kat atas tu
aku da kire da pas2 je RM102, juz tamba RM2, tp ade diskaun untuk buku fast learn in
english tu, so ade baki RM11, aku pon capai la buku ni.. hahah
HARGA : RM15.00



SUB TOTAL : RM104.0



So voucer sekarang tinggal RM100 lagi..
lepas ni nak beli tafsir Al-Quran.. at Popular xde..
So lets Funs..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...