Powered By Blogger

Friday 20 January 2012

Sweater Arsenal


Ari selasa arituh sweater ni da sampai.. Tp posmen ni tepakse anta balik
kat pjabat pos melimau sebab xde org yg sign time die anta at umah
sebab aku keje, so ari sabtu 21 januari 2012 aku pegi la amek 
baju ni kat pejabat pos merlimau.


Harga die RM45 siap penghantaran dalam RM50 jugak lar...
aku tengok kat FB n then tibe2 jer bekenan.. so aku 
PM la tuan punye FB n ckap aku berminat.. so die bg no acount,
esoknyer aku bank in, (ari sabtu) ari isnin da smpai.. cepat kan...
bagus tol admin ni wat keje.. baju KPTA JOHO ni xsampai2 lg..
haish...


agak puas hati.. die bukan jenis kain licin.. tapi macam kain biase cume die 
tebal ckit n LAWA sangat.. xpanas kalau pakai... smart..
serius puas hati.. dan yang paling penting, yg pling puas hati..
100% jahit.. xde tampal2 cam sweter asenal yg putih tu..
ARSENAL yg belah belakang ni 100% jahit..
yg belah depan pon sume jahit.. nike, lambang asenal..
sume jahit, xde yg cop...

  

Tambah plak esok malam
ARSENAL vs MAN U
mmg semngat laaa hihi



ok dapat je terus exited pakai...  >..<


wa, macam baju MALAYSIA la ade belang harimau
(padehal sinaran matahari jew)



Once a gunners
Always a gunners
In asene wenger we trust
Arsenal Forever

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...