Powered By Blogger

Friday 20 January 2012

Luahan Perasaan


Arni sepupu aku sedara aku sume berangkat ke Pulau Langkawi..
Pulau impian..huhu.. tapi aku keseorangan kat sini.. ermm
akibat daripada pemerintahan birokrasi 2012.. aku xdpat nak
ikut percutian family ni..


Pak sedara aku sume da offer nak sponsor.. just bawak badan jer..
tp, da nek x bagi pegi.. nak kate apew... siyez sedey....
buat itu x bole, buat ini xbole.. hahaha smpai aku bubuh status at FB
at kuantan umur saya 24 tahun
at melaka umur saya 10 tahun
ni la sebabnyer.. hahahahaha


Xpew la mungkin ni bukan rezeki aku..
ala jis, mcam la kaw x biase..
sebelum ni pon da bnyak kali daaa..
artu jalan kelantan, terengganu, pahang..
camni jugak.. pak sedara sume da offer ..
nek jer yg x bagi...
ade ke patut die suh aku kumpul duit bnyak2..
pastu nnti pegi la sorang2 makan angin..
ade ke suh aku g sorang2...
aku nak wt ape sorang2 kat sane...


ermm xpew la.. ape bole buat...  biar la.. kaw kan penyabau jiss...
tengok ajew la gambau dorang upload at FB nanti..
(sadisnyer la ayat)


Da la makin lame layan perasaan, makin bnyak plak benda 
yang aku ungkit nanti.. blog ni jew la tempat aku nak
meluah perasaan.. you are my world...
only u can make me happy
24 jam aku ngadap kaw jew la blog.. huhu
bye bye Langkawi...


Oooo yea..
kepada mereka2 yg disana....
jngan lupe souvenir untuk org kat sini k...
huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...