Powered By Blogger

Monday 21 May 2012

Sayu suaranya



Maghrib tadi solat di Masjid Besar Kuantan
First time ever bile aku tengok imam aku macam tepegun..
Selalunyer aku mcam biase2 jer
Tapi xtaw nape kali ni

Selepas solat tahyatul masjid n kobliah
Imam pun berdiri meminta luruskan saf
aku segera berdiri dekat dengan imam 

AllahuAkbar !!!!
Imam mengangkat takbir
Aku pon berniat dan terus angkt takbir

Serius !!
Imam membaca Al-fatihah
Dengan nada yang slow, cool, relax, sedap, merdu, lunak
aku rase ni la bacaaan yg paling merdu yg pernah aku dengar
Xde pon bace ribut2 laju kan main lagi

Diikuti dengan surah pendek
Juzuk Amma
Serius aku terpegun
aku menghayati solat aku untuk pertama kalinyer

Tiba time sujud
tibe2 air mate aku berlinang
Teringat segala dosa2 aku
Ya Allah ampunkan lah aku ya Allah

AKu hanya hambamu yang lemah Ya Allah
Please forgive me !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...