Powered By Blogger

Tuesday 29 May 2012

Call !!



Yup
Im waiting for the call !!
Kemane saje aku pergi aku bawak natang nih ( Hp )
Sampai mandi pon ku bawak
G mane2 pon aku bawak
sebab aku tunggu call dari
KERJA !!!

Aku da apply hampir 50 kerja
So aku xnak ketinggalan 1 call pun yg boleh
membuatkan aku xdpat job
Bukan pe, da ade pengalaman pasal bnde nih

Aku ade g interview kat 1 big company
And then after 2 week die kol..
Tapi disebabkan time tu aku keje
aku xangkat la kol tu
konon pekeje yg behemah laaa

Mase rehat aku pon kol la blik
dengn dukacitanyer akk tu menjawab
Ye dik, tadi akk kol
tapi dik xangkt
so akk da pilih org lain
nt klaw ade kosong lagi akk pnggil yer

Arghhh !!!
Tengokk
kalaw x sekarang aku da ade keje tetp da
Walaupun bukn goverment
Tapi kalaw sebulan bole dapat RM1500
Tu da kire cerah mase depn da tu
Tie tu tahun 2005
sekarang 2012
7 tahun mesti gaji aku da naik kan
Hahahahahaahahaha

Xpela xde rezeki
so aku harap aku xnak terlepas ape2 kol pon skrang
Damn !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...