Powered By Blogger

Friday 25 May 2012

Music is my Life !



Music
Banyak yang boeh digambarkan hanya dengan music
Zaman sekarang manusia meluahkan perasaan menggunakan music
aku pon pernah menggunakan saluran music ni
Sungguh aku rindu dengan petikan gitar si wansmith
smpai aku beajr dengan master gitar ni
tapi xhabis pembelajaran aku
cukup lar sekadar satu lagu yg aku ciptakan untuk dier
Sekarang hidup aku kosong
dan aku cube untuk penuhkan jiwa ni dengan music

Music 
Kadang takut nak luahkan bile berdepan
so music satu saluran yg tepat untuk kite smpaikan pesanan kite tuh
tapi kadang2 dorang xsedar
ke buat-buat xsedar ??
ke sedar dalam xsedar??
sedarlah...
Music can change your life
if u understand the meaning of music
auh hancur BI aku
saje nak gune bi
bru nmpak aku ade diploma
walhal diploma kaw tu standard SPM je laa

 Leave me alone
i want play that music
so far
My soul would not empty anymore
 Auh lagi sekali aku merosakkan English language

Ape kene mngene la music ngan situasi aku skang nih
haishhh
maleh la nak layan perasaan saat-saat cmni
kan bagus law ade ubat melupakan sesuatu
Hahaha

I Love Music !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...