Powered By Blogger

Wednesday 29 February 2012

Stress Is Killing Me !!!



Orang lain stress sebab kerja..
Aku stress sebab ermmm
Benda kecik pon boleh jadi sebesar Gunung Everest

Semalam dia bebel sebab tak minum air yang dia buat..
Pagi x minum petang x minum..
Lepas tu dia kata kalaw xnak mnum, bgtaw la xnak...

Erkk.. Aku da bgtaw awal2 jngan buat air..
Terutama waktu pagi.. Aku sakit perot nanti...
Aku nak air aku taw la nak buat.. aiyo...
Ingat budak 2 tahun ke nak shushu nak shushu erkkk

Pastu die marah
ade plak xmnum.. nak keje ape sume xmnum..
Minum pagi, t boleh buat kerja.. xde la canguk jerkk
(canguk mean penat x bermaya)
Aiyo..  kan da kate aku nak mnum aku taw le buat or beli.. erkk

Bila cakap kena mrah..
Last2 aku mmg xminum la kan...
Mula la dia bebel... Bla bla bla..
Pasal mkan xyah citer la.. Memang aku terseksa makan..
Org lain berebut nak makan. Aku terseksa lebih makan..
Bayangkan pkul 6.30 die suh makan mee sepinggan..
Karang malam suh aku makan lagi ... Memang x la kan..
Aku ni pwot ex5 jerk.. bukan pwot lori.. ermmmmm

Bila cakap kena marah..
Bila x ckap nnti dia kate
Klaw xnak cakap xnak,, Ni diam jerkk
Aku mmg xsuke bagitaw pape pade nek aku..
Bukan xnak bgtaw or berkongsi pape tp..
Da 24 tahun aku hidup ngan dier...
Memang xnak kalah punyer orang....
Kita cakap, kite kne marah.. yg aku hangin skali..
Die marah org lain, Last2 mesti die bebel pasal aku....
Akuuuuuu jugak yg kene..

Org lain kate senang....
Saba saba saba
Dorang sume da bekerjaya..
da ade gaji bulan2..
Aku ni dulu baru nak nmpak kerjaya..
Da itu xbole, ini xble, itu x boleh...

Dulu time SPM lagi best..
Kalaw nak kerja, kerja pejabat je
pergi kol 8 balik kol 5 .. 
Kerja lain x payah..
Senang jerk die cakap......
 Ingat Abd Razak tu ade company besaw kew ??
Kalaw 20 tahun xdpat keje pejabat ????

Aku xdpat nak jadi diri aku sendri..
mmg sume org nak keje pjabat gaji sedap..
Tp aku xsuke ...
I Have own way to success in my life..
Let me be me
Why i have to follow you rule in 1960 ??
Zaman nek lain..
Zaman skrg u need to be effort more n more

Setiap hari, waktu pulang ke rumah adalah waktu yg paling
ngeri dalam hidup aku.. ermmm
Erkkkk


** Ni luahan hati jerk....
Xde ngate pape pon.. hu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...