Powered By Blogger

Sunday 19 February 2012

Good Bye FA Cup



Dalam masa seminggu hilang 2 kejuaraan.. Skrip yg sama macam
season lepas... EPL mmg da lame ilang... Carling Cup ok laa aku xmara
sebab team reseve Arsenal vs Full Team Man City tu pon dorang juz 
mnang 1-0 jerk.. Ok la kan.. Champion League la klah ngan AC Milan..
klah tu boletrime.. tp minit ke 75 bru ade 1 shot ... kaw x mnyirap tengok ???
kene bedal 4-0 lak tu.. so bg aku mmg da xde harapan la nk lpas...

Xsmpai seminggu.. kite ade last cup untuk dapat.. FA Cup...
da taw tu last Cup yg tinggal.. kejar la Cup tu.. 
fez eleven masuk Ramsey, Djourou... tengok Lines Up da taw da..
mmg btol pon ape yg aku sangka... kalah 2-0...
Tp nasib baik aku xtengok.. law x kompem aku skit ati.. Eerr..
Minggu depan lwan Hotspurs n Liverpool disusuli dengan Newcaste...
Klah 3 game ni, UCL season depab Bye Bye laaa.....

Hope Wenger ubah pendirian dier...xrelevan lgsung RVP main alone striker..
da la midfield mcam puake... Ramsey tu xyah la bg main fez eleven..
90 minit lak tu.. wat sakit ati jerk.... erkk..
COYG jew laa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...