Powered By Blogger

Saturday 4 June 2011

Tema Blog mereka..



Azman blogger : 
Blog dier ni lebih kepada ketuhanan sikit, muhasabah diri, keinsafan, kata2 teladan, nasihat, dorongan dan rintihan2 gwa... sekali sekala meluahkan perasaan, dan selalu berkongsi tentang ape yg difikirkannya..
Blog ala-ala islamic mithali.. ehehe


Charles blogger :
Die memiliki 1juta blog.. bila ditanya "nape kaw asyik tukau blog kaw jer??" die pon menjawab... 
"ala, saya lupa paswodd saya laa.." ngok an.. tapi yang paling latest skrang blog die pasal PHOTOGRAPHER ke potongkelapa, yela teruskanla usaha anda...
Blog ala-ala photographer dalam pembikinan...ehehe


Faris blogger :
Selalunyer die akan usha blog2 lain yang memberikan bnyak info2 menarik seperti Oh media!,kalau ade yang menarik tentang info tu, die akan copy dan paste an dalam blog dier...benda2 menarik tuh seperti info2, fakta, benda2 pelik, dan macam2 lagi la yg die rasekan die sukew....
Blog ala-ala discovery chanel...


Atok & Khausar
Dorang ni umpama cubit peha kanan, peha kiri terasa sakitnyer..ini bermakna blog dorang ni lebih kurang jer.. kadang2 ade pasal photography, paling bnyak diselitkan pasal latar belakang hidup dorang r,,, semalam watpe, pegi mane, makn ape, kat mane. dan seangkatanyer laa......kadang2 citer pasal pengalamn, citer pasal hari.. hari ibu la.hari itu la ini la... semua hari depa sambut..
Blog ala-ala perihal kehidupan sepasang kekasih.. haish


Awang :
Aku x pnah plak nampak blog dier.. tapi aku yakin die mesti ade blog... yela, die an indoor man.. kite ngan die ni ibarat malaysia ngan us.. kite baru nak popular ngan blog2 ni, tapi bagi dier blog2 ni 5 tahun yg lepas... skrag da jadi RETRO SINAR daa... lagipon die ni kaki game, kaki like... xlayan natang2 blog ni...tuih...
Blog (aku rase kalau ade pon_ ) kompem blog ala2 anime jepun....



Iqa Rafiq :
Blog adelah jantung no 3 dier.. yg petame jantung dier, y kedue da tentu le jantung si AR tuh.. tapi xtaw la law skrg blog ni da jd jantung no 1 dier.. ahaha setiap kali entry die mesti berjuta name AR, ape2 pon citernyer mest ade si AR ni, smpai kan hero korea pon si AR ni ade jugak.. haish.. poie la kawen cepat2.. hukhukhuk..
Blog ala-ala Aiman Rafiq yg punyer.. sebab lg bnyak name die dr name empunyer blog..huhu


Blog aku ??? 
aku pon xtahu ala-ala ape blog aku... ala-ala mngarut kot..... ha hak hak...


7 comments:

  1. hahahhaha ! tq buat review blog aku :D

    ReplyDelete
  2. mengong..hhahahahah..aku tharu..
    mekasih reniew blog ak..
    ye2 ak ta buat g psal Mr AR ak uh..hahahah

    ReplyDelete
  3. jom join contest..hehehhe


    http://daqkecik.blogspot.com/2011/06/contest-aku-sayang-dia.html

    ReplyDelete
  4. ala aku x paham la weh contest kau tu cmner... ahah

    ReplyDelete
  5. haha ! suke aku baca review ko sal blog2 mbe...

    ReplyDelete
  6. dalamduniaku
    sori la blog kaw xde sebab aku baru jep taw yg kaw ade blog. ahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...