Powered By Blogger

Tuesday 8 March 2011

Perlawanan Tumpuan






Assalamualaikum..
xde nak tulis ape pon.. just nak me remindkan aku... 2,3 ari ni ade bnyak game penting... best... dimulakan dengan Arsenal vs Barcelona. Pusingan ke-16 perlawanan ke-2 di nou camp. perlawanan pertama di Emirates menyaksikan Arsenal bangkit dari ketinggalan 1-0 dan akhirnya memenangi perlawanan tersebut hasil jaringan Robin Van Persie dan Andrey Arshaven. So malam ni barcelona mesti akan menyerang bermati-matian untuk layak ke suku akhir.. ape2 pon barcelona pon ade kelemahan jugak selepas duo pertahanan mereka, puyol ngan pique xbole diturunkan sebab cedera dan pergantungan perlawanan. ape2 pon go gunners.aku predict seri 1-1.




Kelayakan ke sukan olimpik, pada perlawanan pertama negara kita berjaya menumpaskan pakistan dengan 2-0. jadi gunakan kelebihan yg ada untuk terus mara ke saingan seterusnya. Go Malaysia go... Malaysia akan berkunjung ke Lahore 9 mac ni jam 11 malam. Live di RTM.. Malaysia mng 2-0 gak.





Selepas ke nou camp,ibarat masuk ke mulut naga, masuk plak ke mulut singa, go to old trafford. Suku akhir menjadi medan seperti final FA cup sebab bagi aku la, sape yg menang game ni akan menjadi juara piala FA. x caye tengok larh.hahahahahahahah aku predick arsenal mng 1-0. huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...