Powered By Blogger

Monday 29 October 2012

Nak kumpul CD


Radio
Aku benci Radio,
Iklannya lebih banyak dari lagu 
yang diputarkan di Radio,
Dj nya lebih gedik dari pemakai yang
mencucuk telinga untuk mendengar Radio,
 @#$%^&*())_
 


CD yang pertama sekali aku beli
Time ni tangan aku masih berbalut akibat patah kemalangan
Boleh laa layan..


Pastu ni CD kedua aku
Time ni kepala memang ting tong dengan ACAB
dari sekolah lagi memang popular budak2 skin head kat sekolah
xpadan dengan sekolah tahfiz.. puihh


Lagi CD from ACAB menjadi pilihan hati
Live n Loud serius kasi gegau kepala otak
" Suara megat xde la sedap mane
tapi lagu n goreng dier tuh perghhh "
Bak kate member aku ...

Masuk ke alam kolej, duit da sengkek, dah xbeli lagi da CD
lepas abis kolej, da bekeje, ni la CD seterusnya
Tibe2 jer beralih ke alam islamic pulak..
Tibe2 terus jatuh cinta dengan alunan music islamic rock dance balad pop 
bla bla bla Maher Zain..

 
N then keluaran seterusnya Maher Zain
terus jer beli walaupun time tu baru dengan satu lagu jer
Number one for me, terus jer fall in love.. huuu

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tibe2 jer arni rase nak kumpul CD - CD original
Beli CD RM5, seminggu jer da rosak .. Haish

Next Target


Dulu da beli, tp yg RM5 punyer
sekarang CD tu da rosak, da lame da pn rosak..
Purata 80% lagu dalam album ni semua pecah kepala
tip top memang layan gilerrr... 


Ok ni target utama sebenarnya...
Diperkenalkan oleh kawan aku...
Pertama kali dengar memang jatuh cinta terus
Juara Indonesia Idol.. Mantop seyhhhh ...
95% lagu2nya sedap didengar bukan dimakan


Matisyahu , One Day
Video klip lagu ni dah menggemparkan dunia aku
Klip video yang simple tp mampat padat ringkas
kita boleh paham apa yg cuba disampaikan dlam klip ni
Walaupun aku xdenga lagu2 die yg lain tp ak excited nk beli album dier >..<


Lagi album dari seberang
semua lagu die ni bukan saje tipe x
tp memenuhi tipe aku jugak haha
100% boleh layan dikepala...

Eh banyak lagi la klaw nak sebut
Akon
Sofaz
Exist
haish !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...