Powered By Blogger

Monday 13 August 2012

Arsenal vs Fc Koln



First game dari 3 signin baruPodolski, Giroud dan Cazorla..
Menentang Fc Koln yg bagi aku bukanlah lawan Arsenal namun
bile melihat corak permainan Arsenal yg sebelum ni ala2 yo-yo
selepasmng nasib ke atasMalaysia,kalah di tangan City danseri dengan kelab
Hong Kong, menampakkan bahawa Arsenal masih belum get ready untuk season baru.
Namun selepas kemasukan 3 pmain baru dan utama pada match kali ni,
aku rase Arsenal dah ready untuk mencabar kejuaraan kali ni.

4-0 dihadapan penyokong lawan agak bagus namun sebenarnya
Arsenal mampu membenam Fc Koln dengan lebih besar lagi jumlah
jaringan. Mengenai pemain baru, Lukas Podolski diam2 berisi. Aku xbape nampak 
kelibat die, namun 2 gol dan 1 assist dari podolski jelas mcam yg aku ckap
diam2 berisi. dan gol kedua podolski mmg terbaik hasil 1-2 die dan gibbs 
yg mane sebelum tu die menjaringkan gol penalti selepas chamberlain dijatuhkan
dari kotak penalti.

Cazorla pulak aku xbape nampak kelibat die, namun rmai yg ckap 
die ni mmg terbaik.. Aku tenga donlod game semalam n nak tengok balikbetol ke 
terbaik ?? Ke backeel xkene ?? hhehehe
Giroud plaknampak agak mngganas didepan kotak penalti
namun aksi cekap dr kepeer koln mengecewekannye, ke mmg finishing
die yg xpower.. ?? pape pon die bru sehari jadi kite bole kasi ruang kat die dulu.

Gervinho macam biase, friendly terbaik, bile main EPL ermmm
harap taun ni die konsisten. Ak nampak acabin main jap semalam..heh 
dan rumours mengenai RVP, kite buat xtaw jer.. Tungu dan menunggu...
Arsenal till Die

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...