Powered By Blogger

Friday 23 December 2011

Latihan Industri

Result x dapat lagi.. Sem baru pon lambat lagi.tp da ade homework.
Masa sebulan diberi dan kitorang kene cari tempat praktikal..
Alhamdulillah selepas berhempas pulas wat resume dan surat tawaran
(padehal x wat pon) akhirnya beban aku terlepas selepas
Telekom Malaysia (TM) menghantar email mngatakan permohonan aku 
diterima tapi kat KL.

ni la tempatnyer... >..<

Tapi aku tolak sebab nak wat praktikal di melaka dan memohon pemohonan baru
di TM melaka dan akhirnya... Permohonan aku sekali lagi diterima..
Aku bersyukur kehadrat ilahi dikala kawan2 aku masih lagi xdapat tempat 
praktikal, aku diberi peluang ke-2 (da dpat kt KL bole mintak tukar lagi)
InsyaAllah aku akan wat yg terbaik untuk praktikal nanti..

Ni yg kat mlake.

Aku memang sengaja mintak praktikal kat syarikat swasta mcam ni 
supaya kot2 klaw rezeki aku boleh terus serap bekerja kat situ.. yela
klaw mohon govement cam Tabung Haji, Pusat Zakat, tu sume kena daftar SPA 
dulu baru boleh mohon kerja.. ermm InsyaAllah semoga Allah 
memudahkan segala urusan aku..Amin..

Tapi dilubuk kecil hati aku ni sebenarnya teringin sangat nak
bekerja kat menara TM yg kat KL tu.. Yela syrikat yg besar
cmni mesti la mnawarkan gaji yg $$$$$$ ahahah..
Xpe mngkin rezeki aku kat sini...
InsyaAllah...
>..<

Kepada member2 yg lain, semoga korang pon dapat tempat untuk 
praktikal nanti yup.. ooo Tadi baru je jap sir bahrin call..
KOKU awak A- yup..hahaha
Alhamdulillah..
>..<

3 comments:

  1. salam n hye..

    boleh tak kalau nak tau cmne nak apply praktikal kat tm?

    TQ

    ReplyDelete
  2. cmne ek cara nk apply LI kt TM..nk bt kt alor setar la

    ReplyDelete
  3. salam nak tanya macam mana nak apply intership kat TM yer. tq..
    boleh bagi feedback dekat norshawaniy@gmail.com
    harap dapat membantu. terima kasih :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...