Powered By Blogger

Tuesday 8 November 2011

Fening - fening



semua orang da relax2 pasal OS, aku ni x setel2 lg..
sijil lg, buletin lagi.. bnyak tol bnda nak edit....
naseb baiklah semua urusan mlam tu bjalan ngan lancar..

makin nak final exam ni...\
makin bnyak plak test, quiz lec nak bagi..
aiyoooo...
chapter pon ade yg x abis lg...
exam tnggal bape ari jer lagi..
da la bnyak bnda yg x paham lagi..
yg x hafal lagi..
sempat ke nk stdy ni ???

exam sem ni da la bnyak yg just selang sehari jer..
arni paper maut..
sok pon paper maut..
xdan nk stdy..
erkkkkkkkk
mintak2 la xde kene repeat...
koku pon isaw gak...
kene die x daftar jugak....
tpakse la praktikal kat IKIP
xmak aku la oiiii......

ak harap sem ni dapat laa dekan.. amin...
bia pembuka sem dekan,
penutup sem pon dekan..
baru la caya beb...
hahahahaha
amin amin...

semoga urusan dunia aku ni dapat dilaksanakan
dengan sempurna dan dipermudahkan olehnya
sehingga x melupakan urusan akhirat aku.. 
amin.

kepada semua kawan2 pon aku doakan 
korang dapt buat yg terbaik untuk diri
korang.. baik dunia baik akhirat..
AMIN YA RAB BAL ALAMIN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...