Powered By Blogger

Friday 22 July 2011

Semester baru yg padat dan bapak susahh.....



erm... sem lepas punyer result... walaupun x dekan, tp aku rase ok lar... lepas target aku hahahaha..
budak malas cm aku bole dpat result cmni, kire bangge lar.... hahahaahaha



so, sem ni kne lebih power dr sem lepas... tp persoalannya..
MAMPUKAH kaw azezzarshaven ????

dengan jadual yg padat dan mampat...
first time dlam 5 sem ni, lpas jumaat ade kelas.....
arggghhh bapak tension......
 
ni plak subjek untuk sem ni...
Financial Management 2
Marketing in Islamic Financial Institution
Islamic Financial Markets and Institution
Fundamental of Investment
Business of Ethics
Organization Skill

semua susah.....yg senang pon OS jew..
sebab xde final... tmba lg just kne wat 1 event jew...
bab2 event ni kan bdak2 sem 5 ni rmai yg da ade pngalaman
so kite serahkan saja pada mereka...
wakakakaakak

so aku harap sem ni dapat dekan la kannn....
to ara n dilaa...
sape kalah McD okk....
jangan buat2 lupe plak....
aku kompem dekan sem ni.. hahahaahhahahaa
(ayat cm celake jew)



erm nyum nyum...
ok sem ni satu kelas dekan k..
syahmi sorang je x...
dengan din skali....hahahaha
(gurau2 je beb)
selamat menhadapi semester baru...
>..<

sang kembang kempis..

minnum jarak jauh.haha

ni gambau paling poyos skali..haha



is not abaout a money2... hahaha


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...